Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Empirical Evidence on the Unequal Chances to Education in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F15%3A00080691" target="_blank" >RIV/00216224:14230/15:00080691 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Empirical Evidence on the Unequal Chances to Education in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The present paper focuses on one of the key-questions in education - equal chances. As in other European countries, the right to equal chances is also formally settled in the Czech Republic. The Charter of Rights and Freedom gives every person the rightto free of charge primary and secondary education and also the right to study university based on personal abilities and possibilities. The aim of the paper is to compare this normative right given by the Charter of Rights and Freedom to the empirical evidence, given the main dimensions of the Czech educational system.

  • Název v anglickém jazyce

    Empirical Evidence on the Unequal Chances to Education in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The present paper focuses on one of the key-questions in education - equal chances. As in other European countries, the right to equal chances is also formally settled in the Czech Republic. The Charter of Rights and Freedom gives every person the rightto free of charge primary and secondary education and also the right to study university based on personal abilities and possibilities. The aim of the paper is to compare this normative right given by the Charter of Rights and Freedom to the empirical evidence, given the main dimensions of the Czech educational system.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-29111S" target="_blank" >GA14-29111S: Vzorce a vývoj sociální mobility v České republice v letech 1990 až 2010</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 19th International Conference - Current Trends in Public Sector Research.

  • ISBN

    9788021075320

  • ISSN

    2336-1239

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    198-204

  • Název nakladatele

    Masaryk University

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno Šlapanice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000355547600024