Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

"Dva jsou víc než jeden" - evaluace programu organizace Čmelák - Společnost přátel přírody

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F15%3A00086526" target="_blank" >RIV/00216224:14230/15:00086526 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/18023061.468" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.14712/18023061.468</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/18023061.468" target="_blank" >10.14712/18023061.468</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    "Dva jsou víc než jeden" - evaluace programu organizace Čmelák - Společnost přátel přírody

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje výsledky evaluace dlouhodobého programu organizace Čmelák ? Společnost přátel přírody s názvem ?Dva jsou víc než jeden?. Program je primárně zaměřen na ověřování metod přispívajících k inkluzi ve vzdělávání a zahrnuje v sobě prvky osobnostně sociální výchovy, environmentální výchovy a řemeslných činností. Evaluace sestává ze dvou částí ? evaluace ?vývojového cyklu? a evaluace ?tvořivě vzdělávacího cyklu?. Evaluace vývojového cyklu využívá jednoduchý design vycházející z pozorování a polostrukturovaných rozhovorů s pedagogy spolupracujících škol a s lektory programů. Evaluace tvořivě vzdělávacího cyklu využívá smíšený design zahrnující dotazníkový průzkum ? srovnání postojů žáků PŘED a PO programu a analýzu žákovských ohniskových skupin, pozorování a polostrukturované rozhovory s pedagogickými pracovníky a s lektory programu. Program přinesl výsledky v rozvoji vztahů uvnitř jednotlivých zapojených tříd a částečně i v navazování kontaktů a v rozvoji spolupráce napříč tř

  • Název v anglickém jazyce

    "Two are more than one": evaluation of a programme operated by the Bumblebee - Friends of Nature organization

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents the results of an evaluation of the long-term program implemented by organization Čmelák [English: Bumblebee] ? Friends of Nature called Two are more than one?. The program is primarily focused on the validation of methods that contribute to inclusion in education and include elements of personal and social education, environmental education and trades. The evaluation consists of two parts ?evaluation of the development cycle? and evaluation of the creative educational cycle?. Theevaluation of the development cycle uses a simple design based on observation and semi-structured interviews with teachers from cooperating schools and with teachers of the programs. The evaluation of the creatively-educational cycle uses a mixed designincorporating a survey comparing the pupils' attitudes before and after the program, analysis of pupils? focus groups consisting, observations, and semi-structured interviews with teachers and programme teachers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Envigogika

  • ISSN

    1802-3061

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    30

  • Strana od-do

    1-30

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus