Mýty o mýtech, aneb senioři v reklamě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F16%3A00092957" target="_blank" >RIV/00216224:14230/16:00092957 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.zeny50.cz/bulletin/bull_1_2016.pdf" target="_blank" >http://www.zeny50.cz/bulletin/bull_1_2016.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mýty o mýtech, aneb senioři v reklamě
Popis výsledku v původním jazyce
Představení výzkumu televizních reklam a jejich zobrazování starších lidí.
Název v anglickém jazyce
Myths about myths, or on older people in the advertisement
Popis výsledku anglicky
Presentation of research on television advertisement and the presentation of older people in TV spots.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů