Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TIM - Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (vývoj, podoba a využití ve školách)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F16%3A00097067" target="_blank" >RIV/00216224:14230/16:00097067 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://talentovani.cz/documents/10157/16359/Tvorivost+jako+soucast+nadani.pdf/34180dfb-83cf-4893-aab4-e2c031234779" target="_blank" >http://talentovani.cz/documents/10157/16359/Tvorivost+jako+soucast+nadani.pdf/34180dfb-83cf-4893-aab4-e2c031234779</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    TIM - Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (vývoj, podoba a využití ve školách)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V České republice dosud chyběl psychometricky ověřený test k identifikaci mimořádného matematického nadání. Z tohoto důvodu jsme na našem pracovišti vyvinuli Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (TIM), který je určený pro měření matematických schopností v pásmu středního a vyššího nadprůměru u žáků 3.–5. tříd. Po krátkém teoretickém úvodu do problematiky nadání je v příspěvku popsán komplexní proces vývoje testu TIM, způsob jeho ověření a možnosti jeho využití v pedagogické praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    TIM - Test for Identification of Talented Pupils in Mathematics (Development, Form and Use in Schools)

  • Popis výsledku anglicky

    Until now, there hasn't been any psychometrically verified test for identification of extraordinary mathematical talent in the Czech Republic. Therefore, our centre has developed the Test for Identification of Talented Pupils in Mathematics (TIM) with the purpose of measuring mathematical abilities in the "well above average" ranges in pupils in 3rd to 5th grade. After a short theoretical introduction into the problematics of talent the article describes the complex process of TIM's development, ways of its verification and possibilities of its use in pedagogical practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50100 - Psychology and cognitive sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Tvořivost jako součást nadání

  • ISBN

    9788086956978

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    56-60

  • Název nakladatele

    Národní institut pro další vzdělávání

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    19. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku