TIM - Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (vývoj, podoba a využití ve školách)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F16%3A00097067" target="_blank" >RIV/00216224:14230/16:00097067 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://talentovani.cz/documents/10157/16359/Tvorivost+jako+soucast+nadani.pdf/34180dfb-83cf-4893-aab4-e2c031234779" target="_blank" >http://talentovani.cz/documents/10157/16359/Tvorivost+jako+soucast+nadani.pdf/34180dfb-83cf-4893-aab4-e2c031234779</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
TIM - Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (vývoj, podoba a využití ve školách)
Popis výsledku v původním jazyce
V České republice dosud chyběl psychometricky ověřený test k identifikaci mimořádného matematického nadání. Z tohoto důvodu jsme na našem pracovišti vyvinuli Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (TIM), který je určený pro měření matematických schopností v pásmu středního a vyššího nadprůměru u žáků 3.–5. tříd. Po krátkém teoretickém úvodu do problematiky nadání je v příspěvku popsán komplexní proces vývoje testu TIM, způsob jeho ověření a možnosti jeho využití v pedagogické praxi.
Název v anglickém jazyce
TIM - Test for Identification of Talented Pupils in Mathematics (Development, Form and Use in Schools)
Popis výsledku anglicky
Until now, there hasn't been any psychometrically verified test for identification of extraordinary mathematical talent in the Czech Republic. Therefore, our centre has developed the Test for Identification of Talented Pupils in Mathematics (TIM) with the purpose of measuring mathematical abilities in the "well above average" ranges in pupils in 3rd to 5th grade. After a short theoretical introduction into the problematics of talent the article describes the complex process of TIM's development, ways of its verification and possibilities of its use in pedagogical practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50100 - Psychology and cognitive sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Tvořivost jako součást nadání
ISBN
9788086956978
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
56-60
Název nakladatele
Národní institut pro další vzdělávání
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
19. 10. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—