Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nová média v politické komunikaci : politici, občané a online sociální sítě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F17%3A00095041" target="_blank" >RIV/00216224:14230/17:00095041 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nová média v politické komunikaci : politici, občané a online sociální sítě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha kromě přehledu dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě přináší pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána jak českými politiky, tak českou populací mezi roky 2013 a 2015. Vychází z disciplíny politické komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo využíval tato média, jak je využíval a k čemu.

  • Název v anglickém jazyce

    New media in political communication : politicians, citizens and social networking sites

  • Popis výsledku anglicky

    This book, along with an overview of state of knowledge on the role in new media in political communication, delivers an insight into Czech context, focusing on political uses of new media by Czech politicians and Czech citizens during period 2013-2015. The book is situated in the field of political communication, combining approach of political sciences, media studies and sociology. The general question underlying a series of four particular empirical studies conducted in 2013–2015 is how did the Czech politicians and citizens use new media (and social networking sites especially) in political communication, who were the users of these media, how did they use it and what for.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50601 - Political science

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021087453

  • Počet stran knihy

    241

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Mezinárodní politologický ústav

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy