Horse Assisted Education („Učení s asistencí koní“) a jeho potenciál v oblasti pedagogiky a environmentální výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F21%3A00122828" target="_blank" >RIV/00216224:14230/21:00122828 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/629" target="_blank" >https://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/629</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.14712/18023061.629" target="_blank" >10.14712/18023061.629</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Horse Assisted Education („Učení s asistencí koní“) a jeho potenciál v oblasti pedagogiky a environmentální výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaný text má ambici představit čtenáři v obecnější rovině proud výchovného a vzdělávacího působení označovaného jako Horse Assisted Education. Text je snahou o představení možnosti jak lze metodu HAE (Horse Assisted Education) reflektovat v pedagogice a jak ji uvést do školní a volnočasové praxe dětí. Autorka textu vidí potenciál HAE v oblasti environmentální výchovy. Tento proud je možné začlenit do široké skupiny metod a přístupů zážitkové pedagogiky využívající programy se zvířaty pro podporu rozvoje přírodovědné a environmentální gramotnosti a také osobnostního rozvoje.
Název v anglickém jazyce
Horse Assisted Education and its potential in the field of pedagogy and environmental education
Popis výsledku anglicky
he present text has the ambition to introduce the reader to a more general level of the current of educational and training activities referred to as Horse Assisted Education. The text is an attempt to present the possibility of how the HAE (Horse Assisted Education) method can be reflected in pedagogy and how to introduce it into children's school and leisure practice. The author of the text sees the potential of HAE in the field of environmental education. This stream can be integrated into a wide range of experiential pedagogy methods and approaches using animal programs to support the development of science and environmental literacy as well as personal development.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Envigogika
ISSN
1802-3061
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
1-13
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—