Permakultura a její inspirace pro oblast společného (inkluzivního) vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F21%3A00122829" target="_blank" >RIV/00216224:14230/21:00122829 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/630" target="_blank" >https://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/630</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.14712/18023061.630" target="_blank" >10.14712/18023061.630</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Permakultura a její inspirace pro oblast společného (inkluzivního) vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Text je kratším zamyšlením nad podněty, které může přinést permakultura do inkluzivního vzdělávání. Rozvíjí myšlenku různorodosti, která se projevuje na úrovni druhů, pohledů a přístupů, nebo funkcí. Tato diverzita přispívá ke stabilitě celku.
Název v anglickém jazyce
Permaculture and its inspiration for inclusive education
Popis výsledku anglicky
The text is a shorter reflection on the inspirations that permaculture can bring to inclusive education. It works withthe idea of diversity, which manifests itself at the level of species, views and approaches, or functions. This diversity contributes to the stability of the whole.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Envigogika
ISSN
1802-3061
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—