Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Do the interactions with employment services and other institutions facilitate school-to-work transitions? Experiences of young people in Bulgaria, Czechia and Poland

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F23%3A00132193" target="_blank" >RIV/00216224:14230/23:00132193 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.elgaronline.com/edcollchap-oa/book/9781800370111/book-part-9781800370111-13.xml" target="_blank" >https://www.elgaronline.com/edcollchap-oa/book/9781800370111/book-part-9781800370111-13.xml</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4337/9781800370111.00013" target="_blank" >10.4337/9781800370111.00013</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Do the interactions with employment services and other institutions facilitate school-to-work transitions? Experiences of young people in Bulgaria, Czechia and Poland

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this chapter, we examine the interactions between young people and the labour market and social policy institutions with the aim of answering the question ‘how do employment services and other institutions in three countries that represent post-socialist transition regimes (Bulgaria, Czechia and Poland) support young people in effective school-to-work transitions’

  • Název v anglickém jazyce

    Do the interactions with employment services and other institutions facilitate school-to-work transitions? Experiences of young people in Bulgaria, Czechia and Poland

  • Popis výsledku anglicky

    In this chapter, we examine the interactions between young people and the labour market and social policy institutions with the aim of answering the question ‘how do employment services and other institutions in three countries that represent post-socialist transition regimes (Bulgaria, Czechia and Poland) support young people in effective school-to-work transitions’

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    School-to-Work Transition in Comparative Perspective

  • ISBN

    9781800370104

  • Počet stran výsledku

    34

  • Strana od-do

    121-154

  • Počet stran knihy

    328

  • Název nakladatele

    Edward Elgar Publishing

  • Místo vydání

    Cheltenham

  • Kód UT WoS kapitoly