Do the interactions with employment services and other institutions facilitate school-to-work transitions? Experiences of young people in Bulgaria, Czechia and Poland
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F23%3A00132193" target="_blank" >RIV/00216224:14230/23:00132193 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.elgaronline.com/edcollchap-oa/book/9781800370111/book-part-9781800370111-13.xml" target="_blank" >https://www.elgaronline.com/edcollchap-oa/book/9781800370111/book-part-9781800370111-13.xml</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.4337/9781800370111.00013" target="_blank" >10.4337/9781800370111.00013</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Do the interactions with employment services and other institutions facilitate school-to-work transitions? Experiences of young people in Bulgaria, Czechia and Poland
Popis výsledku v původním jazyce
In this chapter, we examine the interactions between young people and the labour market and social policy institutions with the aim of answering the question ‘how do employment services and other institutions in three countries that represent post-socialist transition regimes (Bulgaria, Czechia and Poland) support young people in effective school-to-work transitions’
Název v anglickém jazyce
Do the interactions with employment services and other institutions facilitate school-to-work transitions? Experiences of young people in Bulgaria, Czechia and Poland
Popis výsledku anglicky
In this chapter, we examine the interactions between young people and the labour market and social policy institutions with the aim of answering the question ‘how do employment services and other institutions in three countries that represent post-socialist transition regimes (Bulgaria, Czechia and Poland) support young people in effective school-to-work transitions’
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
School-to-Work Transition in Comparative Perspective
ISBN
9781800370104
Počet stran výsledku
34
Strana od-do
121-154
Počet stran knihy
328
Název nakladatele
Edward Elgar Publishing
Místo vydání
Cheltenham
Kód UT WoS kapitoly
—