Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hráči videoher v Česku : Výzkumná zpráva z longitudinálního projektu Czech Gamers 2021 – 2023

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F24%3A00139543" target="_blank" >RIV/00216224:14230/24:00139543 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.CZG_REPORT-2024" target="_blank" >https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.CZG_REPORT-2024</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.CZG_REPORT-2024" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.CZG_REPORT-2024</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hráči videoher v Česku : Výzkumná zpráva z longitudinálního projektu Czech Gamers 2021 – 2023

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projekt Czech Gamers po tři roky mapoval aktivní hráče počítačových her v Česku. Od pozitivních aspektů hraní přes vztah k postavám až k riziku závislosti - projekt Lukase Blinky nyní vydal velkou výzkumnou zprávu, která shrnuje tři vlny sběru dat v letech 2021-2023. Vedle rozsáhlého popisu herního chování a postojů se zaměřuje na také na motivaci k hraní, prožívané emoce či užívání návykových látek.

  • Název v anglickém jazyce

    Videogamers in Czechia : Research report from the longitudinal Czech Gamers project of 2021 – 2023

  • Popis výsledku anglicky

    The Czech Gamers project has been studying active computer game players in the Czech Republic for the past three years. From positive aspects of gaming and relationships with in-game characters to the risks of addiction, the project, led by Lukas Blinka, has now released a comprehensive research report. This report summarizes three waves of data collection conducted between 2021 and 2023. In addition to providing detailed descriptions of gaming behavior and attitudes, it also explores motivations for gaming, the emotions experienced during play, and the use of substances.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA21-30769S" target="_blank" >GA21-30769S: Závislost na hraní počítačových her v longitudinální a psychodynamické perspektivě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    34

  • Místo vydání

    Brno

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Masarykova univerzita

  • Verze