Intervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F02%3A00007815" target="_blank" >RIV/00216224:14330/02:00007815 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Intervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá úlohou cvičného učitele v procesu rozvoje pedagogických dovedností studentů na pedagogické praxi s důrazem na jeho peer-kompetenci.
Název v anglickém jazyce
Teacherś Educators Intervention into Process the Pedagogical Skills Developing of the Primary SchoolsTeacher Students
Popis výsledku anglicky
The article deals with the rolle of the cooperative teacher in the process the pedagogical skills developing of the primary school teacher students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F98%2F1375" target="_blank" >GA406/98/1375: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Spolupráca univerzity a škol (Zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie "Cvičný učitel")
ISBN
80-8055-638-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
151-160
Název nakladatele
Pedagogická fakulty Univerzity Mateja Bela a Vzdelávacia nadácia Jana Husa
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
PedF UMB Banská Bystrica
Datum konání akce
18. 1. 2000
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—