Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrace ontologií do systémů řízení výuky - Případová studie češtiny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F04%3A00009668" target="_blank" >RIV/00216224:14330/04:00009668 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Integrating Ontologies into Learning Management Systems - A Case of Czech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the role of ontologies in e-learning. We report our research on the application of ontologies in intelligent platforms for self-learning and computer-mediated education that are developed at the Faculty of Informatics, Masaryk University, Brno, Czech Republic. The use of ontologies in the organization of knowledge about the area of learning management systems is tackled first. The next part discusses a new direction of our research aiming at automatic generation of e-learning self-tests based on information extracted from ontologies. A~very new topic deals with the preliminary experiments on an ontology-based automatic evaluation of student essays.

  • Název v anglickém jazyce

    Integrating Ontologies into Learning Management Systems - A Case of Czech

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the role of ontologies in e-learning. We report our research on the application of ontologies in intelligent platforms for self-learning and computer-mediated education that are developed at the Faculty of Informatics, Masaryk University, Brno, Czech Republic. The use of ontologies in the organization of knowledge about the area of learning management systems is tackled first. The next part discusses a new direction of our research aiming at automatic generation of e-learning self-tests based on information extracted from ontologies. A~very new topic deals with the preliminary experiments on an ontology-based automatic evaluation of student essays.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1ET208050401" target="_blank" >1ET208050401: E-learning v kontextu sémantického webu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the Workshop on Ontologies, Semantics, and E-learning (WOSE 2004) in On the Move to Meaningful Internet Systems 2004: OTM 2004 Workshops

  • ISBN

    3-540-23664-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    768-772

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Berlin, Germany

  • Místo konání akce

    Agia Napa,Cyprus

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku