Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv psychomotorické hry na rozvoj komunikačních schopností předškolních dětí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F07%3A00032338" target="_blank" >RIV/00216224:14330/07:00032338 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv psychomotorické hry na rozvoj komunikačních schopností předškolních dětí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje problematice rozvoje sociálně komunikačních schopností u dětí předškolního věku prostřednictvím netradičních pohybových aktivit z oblasti psychomotorických činností. Sociální komunikace je zde chápána jako systém čtyř složek, kde každá může vyjadřovat jiný obsah. Ve druhé části textu autoři naznačují možnosti využití psychomotorických her jako prostředku rozvoje komunikačních schopností v některých dimenzích sociální komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of Psychomotor Games on Communication Skills Development in Preschool Children

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with questions of social-communication skills in children of pre-school age via untraditional motor activities from the area of psychomotor games and exercises. Social communication is understood here as a system of four components. Eachof these components may express a different content. In the second part of the text we propose possibilities of psychomotor activities as a means of development of communication skills in some dimensions of social communication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola-edukácia-priprava učiteľa IV.: Školská pripravenosť detí v kontinuite predškolskej elementárnej edukácie

  • ISBN

    978-80-8083-359-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Univerzity Mateja Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    8. 6. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku