Plošná inovace předmětů s využitím e-learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F09%3A00037560" target="_blank" >RIV/00216224:14330/09:00037560 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Plošná inovace předmětů s využitím e-learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU)
Popis výsledku v původním jazyce
Učitelé Masarykovy univerzity mají k dispozici v Informačním systému Masarykovy univer-zity (IS MU) nástroje na tvorbu e-learningu již od roku 2004. Pomocí těchto nástrojů lze vy-tvářet komplexní e-learningové kurzy, kde součástí přehledných interaktivních osnov jsou také odkazy na studijní materiály, diskusní fóra, odpovědníky (testy) s multimediálními objekty nebo odkazy do Internetu. Učitelé mají možnost v systému vytvářet testy pro písem-nou zkoušku, které se po vyplnění studenty a naskenování automaticky vyhodnotí a ušetří tak čas potřebný na jejich opravu. Novinkou v IS MU je unikátní aplikace Dril pro zapama-tování velkého množství memorovacích jednotek (typicky slovíček cizího jazyka). Předpo-kladem tvorby e-learningových kurzů je určitá úroveňpočítačové gramotnosti. Masarykova univerzita se proto vydala cestou vzdělávání svých pedagogů a poskytování uživatelské pod-pory, která je učitelům k dispozici pro individuální i hromadná školení, elektronické, tele-fonické i osobní kon
Název v anglickém jazyce
Large-Scale Course Innovation Achieved with the Aid of E-learning Tools of Masaryk University's Information System (IS MU)
Popis výsledku anglicky
The Masaryk University teachers have been using e-learning design tools since 2004. These tools enable them to create complex e-learning courses with interactive syllabi containing, among other things, references to ROPOT (Revision, Opinion Poll and Testing) applica-tions (tests) housing multimedia objects, references to study materials, discussion groups as well as various Internet sources. Inside the System, the teachers can design written exams with test sheets, whose contents can be scanned and automatically assessed - a technology saving them a lot of time they would otherwise spend marking the exams. An application called Drill represents a comparatively new tool utilized by students for learning large amounts of information items, most commonlyvocabulary of a foreign lan-guage.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LA09016" target="_blank" >LA09016: Účast ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (ERCIM)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
UNINFOS 2009
ISBN
978-80-552-0309-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
253
Strana od-do
—
Název nakladatele
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—