Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Quantitative Evaluation of Word Sketches

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F10%3A00044874" target="_blank" >RIV/00216224:14330/10:00044874 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Quantitative Evaluation of Word Sketches

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A word sketch is an automatic corpus-derived summary of a word's grammatical and collocational behaviour. Word sketches were first prepared in 1999 for the compilation of the Macmillan English Dictionary for Advanced Learners (Rundell 2002). They have since been integrated into the Sketch Engine corpus query tool (Kilgarriff et al 2004), prepared for fifteen languages, and used on a large scale for lexicography by a number of publishers. How good are they? We are frequently told how impressive they areand how little they miss - but we would like a more rigorous assessment. In this paper we present a formal evaluation for Dutch, English, Japanese and Slovene.

  • Název v anglickém jazyce

    A Quantitative Evaluation of Word Sketches

  • Popis výsledku anglicky

    A word sketch is an automatic corpus-derived summary of a word's grammatical and collocational behaviour. Word sketches were first prepared in 1999 for the compilation of the Macmillan English Dictionary for Advanced Learners (Rundell 2002). They have since been integrated into the Sketch Engine corpus query tool (Kilgarriff et al 2004), prepared for fifteen languages, and used on a large scale for lexicography by a number of publishers. How good are they? We are frequently told how impressive they areand how little they miss - but we would like a more rigorous assessment. In this paper we present a formal evaluation for Dutch, English, Japanese and Slovene.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the XIV Euralex International Congress

  • ISBN

    978-90-6273-840-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fryske Academy

  • Místo vydání

    Leeuwarden

  • Místo konání akce

    Leeuwarden

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku