Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stochastic Real-Time Games with Qualitative Timed Automata Objectives

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F10%3A00065879" target="_blank" >RIV/00216224:14330/10:00065879 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-15375-4_15" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-15375-4_15</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-15375-4_15" target="_blank" >10.1007/978-3-642-15375-4_15</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Stochastic Real-Time Games with Qualitative Timed Automata Objectives

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We consider two-player stochastic games over real-time probabilistic processes where the winning objective is specified by a timed automaton. The goal of player Box is to play in such a way that the play (a timed word) is accepted by the timed automatonwith probability one. Player Diamond aims at the opposite. We prove that whenever player Box has a winning strategy, then she also has a strategy that can be specified by a timed automaton. The strategy automaton reads the history of a play, and the decisions taken by the strategy depend only on the region of the resulting configuration. We also give an exponential-time algorithm which computes a winning timed automaton strategy if it exists.

  • Název v anglickém jazyce

    Stochastic Real-Time Games with Qualitative Timed Automata Objectives

  • Popis výsledku anglicky

    We consider two-player stochastic games over real-time probabilistic processes where the winning objective is specified by a timed automaton. The goal of player Box is to play in such a way that the play (a timed word) is accepted by the timed automatonwith probability one. Player Diamond aims at the opposite. We prove that whenever player Box has a winning strategy, then she also has a strategy that can be specified by a timed automaton. The strategy automaton reads the history of a play, and the decisions taken by the strategy depend only on the region of the resulting configuration. We also give an exponential-time algorithm which computes a winning timed automaton strategy if it exists.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CONCUR 2010 - Concurrency Theory

  • ISBN

    9783642153747

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    207-221

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Berlin Heidelberg New York

  • Místo konání akce

    Paris, France

  • Datum konání akce

    31. 8. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000285373500015