Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Towards an Intelligent Question-Answering System - State-of-the-art in the artificial mind

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F12%3A00057346" target="_blank" >RIV/00216224:14330/12:00057346 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Towards an Intelligent Question-Answering System - State-of-the-art in the artificial mind

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper discusses three up-to-date Artificial Intelligence (AI) projects focusing on the question-answering problem ? Watson, Aura and True Knowledge. Besides a quick introduction to the architecture of systems, we show examples revealing their shortages. The goal of the discussion is the necessity of a module that acquires knowledge in a meaningful way and isolation of the Mind from natural language. We introduce an idea of the GuessME! system that, by a playing simple game, deepens its own knowledge and brings new light to the question-answering problem.

  • Název v anglickém jazyce

    Towards an Intelligent Question-Answering System - State-of-the-art in the artificial mind

  • Popis výsledku anglicky

    This paper discusses three up-to-date Artificial Intelligence (AI) projects focusing on the question-answering problem ? Watson, Aura and True Knowledge. Besides a quick introduction to the architecture of systems, we show examples revealing their shortages. The goal of the discussion is the necessity of a module that acquires knowledge in a meaningful way and isolation of the Mind from natural language. We introduce an idea of the GuessME! system that, by a playing simple game, deepens its own knowledge and brings new light to the question-answering problem.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP401%2F10%2F0792" target="_blank" >GAP401/10/0792: Temporální aspekty znalostí a informací</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of 4th International Conference on Agents and Artificial Intelligence (ICAART 2012)

  • ISBN

    9789898425959

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    406-412

  • Název nakladatele

    SciTePress ? Science and Technology Publications

  • Místo vydání

    Vilamoura, Algarve, Portugal

  • Místo konání akce

    Vilamoura, Algarve, Portugal

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku