Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Visual Analytics for Increasing Efficiency of Higher Education Institutions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F14%3A00076281" target="_blank" >RIV/00216224:14330/14:00076281 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-11460-6_11" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-11460-6_11</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-11460-6_11" target="_blank" >10.1007/978-3-319-11460-6_11</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Visual Analytics for Increasing Efficiency of Higher Education Institutions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the paper, we have elaborately described the design and the implementation of the VA tool EDAIME which is intended for exploratory analysis of AA data. We have successfully employed it to verify the suggested hypothesis. A further in-depth analysis with different mapping of Motion Charts variables is needed to quantify the correlations more accurately. We show that Motion Charts are a very illustrative and clear mechanism for presenting simultaneous study progress of students admitted to bachelor study of the Faculty of Informatics Masaryk University between the years of 2006 and 2008.

  • Název v anglickém jazyce

    Visual Analytics for Increasing Efficiency of Higher Education Institutions

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper, we have elaborately described the design and the implementation of the VA tool EDAIME which is intended for exploratory analysis of AA data. We have successfully employed it to verify the suggested hypothesis. A further in-depth analysis with different mapping of Motion Charts variables is needed to quantify the correlations more accurately. We show that Motion Charts are a very illustrative and clear mechanism for presenting simultaneous study progress of students admitted to bachelor study of the Faculty of Informatics Masaryk University between the years of 2006 and 2008.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    BIS 2014 International Workshops

  • ISBN

    9783319114590

  • ISSN

    1865-1348

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    117-127

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing Switzerland

  • Místo vydání

    Switzerland

  • Místo konání akce

    Larnaca, Cyprus

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku