Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Continuous Collision Detection Using Tetrahedral Structures

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F15%3A00086082" target="_blank" >RIV/00216224:14330/15:00086082 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/VS-GAMES.2015.7295769" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/VS-GAMES.2015.7295769</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/VS-GAMES.2015.7295769" target="_blank" >10.1109/VS-GAMES.2015.7295769</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Continuous Collision Detection Using Tetrahedral Structures

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This work presents a new method for computing continuous collision detection between two rigid bodies. It introduces a new acceleration structure that divides the object space into tetrahedra, and describes how this structure can utilize temporal coherence in computing collision detection. It explains how to detect collisions between basic primitives using this structure, especially vertex-face, edge-edge, and face-vertex collisions.

  • Název v anglickém jazyce

    Continuous Collision Detection Using Tetrahedral Structures

  • Popis výsledku anglicky

    This work presents a new method for computing continuous collision detection between two rigid bodies. It introduces a new acceleration structure that divides the object space into tetrahedra, and describes how this structure can utilize temporal coherence in computing collision detection. It explains how to detect collisions between basic primitives using this structure, especially vertex-face, edge-edge, and face-vertex collisions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VS-Games 2015 - 7th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications

  • ISBN

    9781479981021

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    175-178

  • Název nakladatele

    IEEE Computer Society

  • Místo vydání

    Švédsko

  • Místo konání akce

    Skovde

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku