Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Green@CU: An environmental Game for Residential Accommodation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F15%3A00086190" target="_blank" >RIV/00216224:14330/15:00086190 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/IMCTL.2015.7359601" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/IMCTL.2015.7359601</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/IMCTL.2015.7359601" target="_blank" >10.1109/IMCTL.2015.7359601</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Green@CU: An environmental Game for Residential Accommodation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The importance of using games for supporting behavioural and attitudinal change has been explored in the literature, most recently the games for change movement has promulgated the use of games for supporting altruistic changes that have a positive impact upon the environment. This paper presents a Serious Game designed for University students and its main aim is to educate them about environmental issues. In particular, the focus lies in the importance of saving energy. A user study with 42 participants assessed the feeling of presence of the whole virtual learning experience.

  • Název v anglickém jazyce

    Green@CU: An environmental Game for Residential Accommodation

  • Popis výsledku anglicky

    The importance of using games for supporting behavioural and attitudinal change has been explored in the literature, most recently the games for change movement has promulgated the use of games for supporting altruistic changes that have a positive impact upon the environment. This paper presents a Serious Game designed for University students and its main aim is to educate them about environmental issues. In particular, the focus lies in the importance of saving energy. A user study with 42 participants assessed the feeling of presence of the whole virtual learning experience.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proc. of the 9th Int'l Conference on Interactive Mobile and Communication Technologies and Learning 2015 (IMCL 2015), Special Session: Mobile Serious Games for Creativity, Cognition and Innovation in Education

  • ISBN

    9781467382434

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    269-273

  • Název nakladatele

    IEEE Computer Society

  • Místo vydání

    Thessaloniki

  • Místo konání akce

    Thessaloniki; Greece

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku