Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mixed Reality Gamified Presence and Storytelling for Virtual Museums

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F18%3A00102605" target="_blank" >RIV/00216224:14330/18:00102605 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/referenceworkentry/10.1007%2F978-3-319-08234-9_249-1" target="_blank" >https://link.springer.com/referenceworkentry/10.1007%2F978-3-319-08234-9_249-1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-08234-9_249-1" target="_blank" >10.1007/978-3-319-08234-9_249-1</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mixed Reality Gamified Presence and Storytelling for Virtual Museums

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mixed Reality as display technology, gamification as motivational element, storytelling as interaction metaphor while maintaining the feeling of Presence, are identified as key elements for defining the next generation of virtual museums.

  • Název v anglickém jazyce

    Mixed Reality Gamified Presence and Storytelling for Virtual Museums

  • Popis výsledku anglicky

    Mixed Reality as display technology, gamification as motivational element, storytelling as interaction metaphor while maintaining the feeling of Presence, are identified as key elements for defining the next generation of virtual museums.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Encyclopedia of Computer Graphics and Games (ECGG)

  • ISBN

    9783319082349

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    1-14

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Kód UT WoS kapitoly