Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interpretable Clustering of Students’ Solutions in Introductory Programming

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F21%3A00121982" target="_blank" >RIV/00216224:14330/21:00121982 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1007/978-3-030-78292-4_9" target="_blank" >https://doi.org/10.1007/978-3-030-78292-4_9</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-78292-4_9" target="_blank" >10.1007/978-3-030-78292-4_9</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Interpretable Clustering of Students’ Solutions in Introductory Programming

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In introductory programming and other problem-solving activities, students can create many variants of a solution. For teachers, content developers, or applications in student modeling, it is useful to find structure in the set of all submitted solutions. We propose a generic, modular algorithm for the construction of interpretable clustering of students’ solutions in problem-solving activities. We describe a specific realization of the algorithm for introductory Python programming and report results of the evaluation on a diverse set of problems.

  • Název v anglickém jazyce

    Interpretable Clustering of Students’ Solutions in Introductory Programming

  • Popis výsledku anglicky

    In introductory programming and other problem-solving activities, students can create many variants of a solution. For teachers, content developers, or applications in student modeling, it is useful to find structure in the set of all submitted solutions. We propose a generic, modular algorithm for the construction of interpretable clustering of students’ solutions in problem-solving activities. We describe a specific realization of the algorithm for introductory Python programming and report results of the evaluation on a diverse set of problems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Artificial Intelligence in Education. AIED 2021. Lecture Notes in Computer Science, vol 12748

  • ISBN

    9783030782917

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    101-112

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Utrecht, The Netherlands

  • Datum konání akce

    1. 1. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000885021300009