Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using Audience Avatars to Increase Sense of Presence in Live-Streams

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F23%3A00132861" target="_blank" >RIV/00216224:14330/23:00132861 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-49368-3_20" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-49368-3_20</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-49368-3_20" target="_blank" >10.1007/978-3-031-49368-3_20</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Audience Avatars to Increase Sense of Presence in Live-Streams

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Social interactions and the sense of presence are important for the spectatorship experience in live-streams. In large audiences, communication gets harder and viewers participate less. This paper explores the possibility of representing an audience using animated avatars to increase the sense of presence and potentially move some traffic from the chat window to the avatars. We discuss the motivations for and the challenges in creating an audience avatar interface.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Audience Avatars to Increase Sense of Presence in Live-Streams

  • Popis výsledku anglicky

    Social interactions and the sense of presence are important for the spectatorship experience in live-streams. In large audiences, communication gets harder and viewers participate less. This paper explores the possibility of representing an audience using animated avatars to increase the sense of presence and potentially move some traffic from the chat window to the avatars. We discuss the motivations for and the challenges in creating an audience avatar interface.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Conference on Computer-Human Interaction Research and Applications

  • ISBN

    9783031493676

  • ISSN

    1865-0929

  • e-ISSN

    1865-0937

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    326-337

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Rome, Italy

  • Místo konání akce

    Rome, Italy

  • Datum konání akce

    1. 1. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku