Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvíjení pedagogicko-psychologických dovedností v rámci profesních praktik

Popis výsledku

Klíčová slova

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvíjení pedagogicko-psychologických dovedností v rámci profesních praktik

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka popisuje výsledky výzkumu provedeného v profesionálních praktikách z pedagogiky. Sleduje rozvíjení pedagogických dovedností (interakčních,komunikativních, organizačních, percepčních). Zdůvodňuje potřebu integrace psychologické a pedagogické přípravy.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of pedagogical-psychological skills in professional practise.

  • Popis výsledku anglicky

    Author describes the resultats of researche in the pedagogical practice. She follows development of pedagogical skills (interactive,perceptive,communicative and organizational.It emhasise zhe need for the integration of psychological aend pedagogical preparation.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností.

  • ISBN

    80-85931-87-7

  • Počet stran výsledku

    32

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly

Základní informace

Druh výsledku

C - Kapitola v odborné knize

C

CEP

AM - Pedagogika a školství

Rok uplatnění

2000