Tvořivost učitele a tvořivost žáka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F02%3A00007092" target="_blank" >RIV/00216224:14410/02:00007092 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tvořivost učitele a tvořivost žáka
Popis výsledku v původním jazyce
Autor příspěvku se zamýšlí nad vztahem učitele a žáka v klasické školní třídě. Vyjmenovává atributy tvořivosti, které jsou vnímány odlišně žákem a učitelem. Na empirických ukázkách dokládá, čeho by se měl učitel vyvarovat, aby mohl úspěšně rozvíjet tvořivost dětí.
Název v anglickém jazyce
Teacher's Creativity and the Creativity of a Pupil
Popis výsledku anglicky
Author describes the relationship between the teacher and the pupil in the usual school class. It lists all the attributes of the creativity, which are reflected in a different way by the teacher and the pupil. The example clearly indicates all the aspects to be avoided by the teacher to develop the creativity of the children successfully.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F99%2FP063" target="_blank" >GA406/99/P063: Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Profesní růst učitele
ISBN
80-7302-039-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
209
Název nakladatele
Česká pedagogická společnost
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
20. - 21. 11. 2001 Šlapanice u Brna
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—