Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přírodovědná a společenskovědní složka vzdělávání a praktická příprava učitelů 1. stupně ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F02%3A00007803" target="_blank" >RIV/00216224:14410/02:00007803 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přírodovědná a společenskovědní složka vzdělávání a praktická příprava učitelů 1. stupně ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku se řeší problematika vytvoření tří vzájemně propojených a hierarchicky uspořádaných předmětů - vědního základu psychodidaktiky a didaktiky - vztahujících se k předmětům prvouka, přírodověda a vlastivěda pro připravovaný dvoustupňový model studiaučitelství 1. stuponě ZŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    Natural and humanitarian base of theoretical and practical part of a teachers training

  • Popis výsledku anglicky

    At present there will be a new study program for a primary education prepared, which consits of two parts. In this programme there will be natural sciences integrated in thereelevels: integration of natural and humanitarian base, integration of psychodidactics dimension, integration of didactics of natural sciences. Students have to observe classes, realise microteaching, and organise empirical researches on the preconceptions of children. Above listed model ensures integration of theoretical and practical part of a teachers training.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F98%2F1375" target="_blank" >GA406/98/1375: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Úloha fakultního cvičného učitele a fakultní cvičné školy v přípravě budoucího učitele

  • ISBN

    80-866633-01-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    99-100

  • Název nakladatele

    Katedra pedagogiky MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    26. 4. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku