Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka přírodovědných předmětů na školách v ČR a v Mexiku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F09%3A10000372" target="_blank" >RIV/00216208:11310/09:10000372 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka přírodovědných předmětů na školách v ČR a v Mexiku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na porovnání výuky přírodovědných předmětů v České republice a v Mexiku na základních a středních školách. V úvodní části příspěvku je nejprve popsán školský systém u nás, způsoby hodnocení, dále financování škol a používané kurikulární a učební dokumenty. V druhé části se příspěvek podrobněji zaměřuje na školní systém v Mexiku, financování škol, kurikula a učební texty, hodnocení a konkrétní výuku přírodovědných předmětů. Obsahem příspěvku je též porovnání jednotlivých přístupů kintegraci přírodovědných předmětů a k propojování jednotlivých přírodovědných předmětů.

  • Název v anglickém jazyce

    THE EDUCATION OF NATURAL SCIENCE SUBJECTS AT ELEMENTARY AND SECONDARY SCHOOLS IN THE CZECH REPUBLIC AND IN MEXICO

  • Popis výsledku anglicky

    The text focuses on the comparison of the teaching natural science subjects in the Czech Republic and in Mexico at elementary and secondary schools. The first part describes the Czech school system, possibilities of financing, ways of evaluation and thecurriculum and teaching texts which are used at almost all the schools. In the second part the text details the school system in Mexico, ways of financing the education, curriculum and teaching texts. The text also compares particular approaches to the integration of natural science subjects and the interconnection among them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie

  • ISBN

    978-80-7041-839-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeaums

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    16. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku