Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nechme se inspirovat

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898159" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898159 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nechme se inspirovat

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje výuce fyziky na bilingvní sekci česko-francouzských gymnázií. Jeho cílem je představení výuky na těchto sekcích a porovnání českého a francouzského způsobu výuky fyziky. Ve Francii je studium přírodních věd považováno za prestižní studium, na které nastupují nejlepší studenti. V ČR se potýkáme s poklesem zájmu o přírodní vědy, proto francouzský systém nabízí v mnohém zajímavou inspiraci.

  • Název v anglickém jazyce

    Let's get inspired

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is dedicates to teaching physics at bilingual Czech section of French grammar schools. Its aim is to introduce teaching in these sections and to make a comparison of Czech and French way of teaching physics. In France the study of natural sciences is considered a prestigious study where we can find the best students. The Czech Republic is struggling with declining interest in natural sciences because the French system offers many interesting inspiration.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 8. Jak ICT ovlivňuje fyziku a naopak - Sborník z konference

  • ISBN

    978-80-261-0797-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    19-23

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Kašperské Hory

  • Datum konání akce

    21. 4. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku