Nechme se inspirovat
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898159" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898159 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nechme se inspirovat
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje výuce fyziky na bilingvní sekci česko-francouzských gymnázií. Jeho cílem je představení výuky na těchto sekcích a porovnání českého a francouzského způsobu výuky fyziky. Ve Francii je studium přírodních věd považováno za prestižní studium, na které nastupují nejlepší studenti. V ČR se potýkáme s poklesem zájmu o přírodní vědy, proto francouzský systém nabízí v mnohém zajímavou inspiraci.
Název v anglickém jazyce
Let's get inspired
Popis výsledku anglicky
This paper is dedicates to teaching physics at bilingual Czech section of French grammar schools. Its aim is to introduce teaching in these sections and to make a comparison of Czech and French way of teaching physics. In France the study of natural sciences is considered a prestigious study where we can find the best students. The Czech Republic is struggling with declining interest in natural sciences because the French system offers many interesting inspiration.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 8. Jak ICT ovlivňuje fyziku a naopak - Sborník z konference
ISBN
978-80-261-0797-2
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
19-23
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Kašperské Hory
Datum konání akce
21. 4. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—