Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školská fyzika ? její poslání, problémy a východiska

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F12%3A50000781" target="_blank" >RIV/62690094:18470/12:50000781 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školská fyzika ? její poslání, problémy a východiska

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Je pojednáno o transferu fyziky jako vědy do výuky ve školách různých stupňů. Je porovnán vývoj fyziky jako vědy v kontextu s obsahem učiva a je pojednáno o problémech, který tento proces provázejí. Jsou naznačena určitá východiska, která mohou vést k motivaci a většímu zájmu dětí a mládeže nejen o fyziku, ale i o ostatní přírodní vědy a technické obory.

  • Název v anglickém jazyce

    School physics; its role; problems and solutions

  • Popis výsledku anglicky

    It deals with a transfer of physics as a science in physics tuition at schools of various levels and orientation. It compares a physics development as a science in the context the teaching subject matter and problems. The article indicates specific solutions to this problem that can lead to increasing interest and motivation of children and youth not only in physics but other natural science and technical subjects as well.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International colloquium on the management of educational process 2012

  • ISBN

    978-80-7231-867-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    189-199

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    17. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku