Rozvíjení sebereflektivních dovedností studentů v didaktice prvouky a profesionálním praktiku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F02%3A00007804" target="_blank" >RIV/00216224:14410/02:00007804 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvíjení sebereflektivních dovedností studentů v didaktice prvouky a profesionálním praktiku
Popis výsledku v původním jazyce
Text kapitoly seznamuje čtenáře s výsledky výzkumu, který byl zaměřen na sledování možnosti rozvíjení sebereflektivních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ v předmětu didaktika prvouky a profesionální praktika.
Název v anglickém jazyce
The developmenof self-reflexive skills in didactics of science at the primary level and in the professional practice in teacher training.
Popis výsledku anglicky
This publication brings research results from monitoring the development of self-reflexive skills in the learning subject didactics of science at the primary education level and in the professional practice training of students studying initial teacher training.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F98%2F1375" target="_blank" >GA406/98/1375: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Cesty k učitelské profesi : utváření a rozvíjení pedagogických dovedností
ISBN
80-7315-035-2
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
168-183
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—