Reflective Teachers Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F03%3A00008079" target="_blank" >RIV/00216224:14410/03:00008079 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Zur reflexiven LehrerInnenbildung
Popis výsledku v původním jazyce
Ausgehend von einer Gegenüberstellung des behavioristischen und des konstruktivistischen Ansatzes in der Praxisausbildung von LehrerInnen wird ein Pradigmenwechsel in der österreichischen LehrerInnenausbildung skizziert. In weiterer Folge werden Grundideen des reflexiven Praktikums beschrieben: knowing-in-action, reflection-in-action und reflection on reflection-in action und auf die Praxisausbildung übertragen.
Název v anglickém jazyce
Reflective Teachers Education
Popis výsledku anglicky
From the distinction between behavioristic and construcitvistic oriented approaches in teachers education is a paradigma change in austrian teacher education discussed. In terms: knowing-in-action, reflection-in-action und reflection on reflection-in action is the concept of "reflective practice" presented.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>
Návaznosti
—
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Erste Schritte in die Unterrichtspraxis - Texte, Materialen, Berichte/First Steps into Teaching Practice - Study Material, Reports.
ISBN
80-7315-043-3
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
78-84
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—