Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflective Teachers Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F03%3A00008079" target="_blank" >RIV/00216224:14410/03:00008079 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Zur reflexiven LehrerInnenbildung

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ausgehend von einer Gegenüberstellung des behavioristischen und des konstruktivistischen Ansatzes in der Praxisausbildung von LehrerInnen wird ein Pradigmenwechsel in der österreichischen LehrerInnenausbildung skizziert. In weiterer Folge werden Grundideen des reflexiven Praktikums beschrieben: knowing-in-action, reflection-in-action und reflection on reflection-in action und auf die Praxisausbildung übertragen.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflective Teachers Education

  • Popis výsledku anglicky

    From the distinction between behavioristic and construcitvistic oriented approaches in teachers education is a paradigma change in austrian teacher education discussed. In terms: knowing-in-action, reflection-in-action und reflection on reflection-in action is the concept of "reflective practice" presented.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>

  • Návaznosti

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Erste Schritte in die Unterrichtspraxis - Texte, Materialen, Berichte/First Steps into Teaching Practice - Study Material, Reports.

  • ISBN

    80-7315-043-3

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    78-84

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly