Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití akčního výzkumu ve výuce učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F08%3A00312200" target="_blank" >RIV/67985840:_____/08:00312200 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60076658:12410/08:00009885

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Use of Action Research in Teacher Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter focuses on teachers and teacher educators as key players in the further development of the mathematics teaching profession. The use of action research in mathematics teacher education is analysed. The key notion is (critical) reflection. General considerations on characteristics and aspects of action research are combined with examples from two countries.

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of Action Research in Teacher Education

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter focuses on teachers and teacher educators as key players in the further development of the mathematics teaching profession. The use of action research in mathematics teacher education is analysed. The key notion is (critical) reflection. General considerations on characteristics and aspects of action research are combined with examples from two countries.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Participants in Mathematics Teacher Education

  • ISBN

    978-90-8790-548-4

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    382

  • Název nakladatele

    Sense Publishers

  • Místo vydání

    Rotterdam

  • Kód UT WoS kapitoly