Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kompetence učitele a akční výzkum ve vyučování matematice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F04%3A00106947" target="_blank" >RIV/67985840:_____/04:00106947 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kompetence učitele a akční výzkum ve vyučování matematice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je zdůrazněna významná role systematického provádění sebereflexí a kolektivních reflexí v profesním rozvoji učitele. Reflexe a akční výzkum jsou ukázány jako klíčové prvky v rozvíjení oborově didaktické i pedagogické kompetence učitele a tími ve zkvalitňování vyučování matematice. Východiskem jsou videozáznamy z realizace vyučovacích experimentů navržených učiteli.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacherďs competences and action research in mathematics teaching

  • Popis výsledku anglicky

    In the contribution meaningful role of systematic carrying out of self-reflection and common reflection in the professional development of teachers. Reflection and action research are shown as key items in the development of subject-didactic and pedagogical competences of teachers and in improvement of quality of mathematics education and teaching. The base of contribution is a video recording of realisation of teaching experiments designed by teachers themselves.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    9. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    315-322

  • Název nakladatele

    JČMF

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Srní

  • Datum konání akce

    11. 11. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku