Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe jako jedna z cest profesionalizace práce učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F07%3A00085372" target="_blank" >RIV/67985840:_____/07:00085372 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Reflection - one of the ways of teacher professionalization

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution includes conceptions of possibilities of joint reflection use as one of the ways of strengthening and development of teacher mathematic activities and bringing teachers and researchers together. Examples of characteristic features and differences of various persons´reflections are shown in concrete demonstrations. It stems from demonstrations of joint reflection performance of concrete teaching episode. There are some open questions stated in the text.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection - one of the ways of teacher professionalization

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution includes conceptions of possibilities of joint reflection use as one of the ways of strengthening and development of teacher mathematic activities and bringing teachers and researchers together. Examples of characteristic features and differences of various persons´reflections are shown in concrete demonstrations. It stems from demonstrations of joint reflection performance of concrete teaching episode. There are some open questions stated in the text.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings CIEAEM 59; Mathematical activity in classroom practice and as a research object in didactics: two complementary perspectives. For the Memory of Tamás Varga

  • ISBN

    978-963-06-3733-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    241-245

  • Název nakladatele

    Varga Tamás Foundation

  • Místo vydání

    Budapest

  • Místo konání akce

    Dobogokö

  • Datum konání akce

    23. 7. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku