Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tandemová výuka v matematice jako instrument reflektivního modelu vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73594145" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73594145 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://e-pedagogium.upol.cz/pdfs/epd/2019/01/01.pdf" target="_blank" >https://e-pedagogium.upol.cz/pdfs/epd/2019/01/01.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/epd.2019.001" target="_blank" >10.5507/epd.2019.001</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tandemová výuka v matematice jako instrument reflektivního modelu vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek reflektuje jednu z méně běžných organizačních forem výuky prostřednictvím konkrétní zkušenosti pedagoga z praxe. Tandemová výuka má vést k zefektivnění vyučovacích hodin, neboť probíhá za přítomnosti dvou či více učitelů. Ti společně spolupracují na plánování hodin, jejich realizaci i následném hodnocení. Zejména v možnosti společné reflexe participujících učitelů vidíme přidanou hodnotu tandemové výuky, neboť vede zapojené učitele k formulaci vlastních závěrů a pocitů. Proces uvědomění si průběhu hodin pak napomáhá převodu zkušenosti do nového kontextu, čímž je zkušenost dále uplatnitelná v budoucích edukačních souvislostech. Cílem příspěvku je shrnout teoretická vymezení problematiky, ilustrovat její principy na konkrétní realizované hodině a její průběh kvalitativně zhodnotit.

  • Název v anglickém jazyce

    Tandem teaching in mathematics as an instrument of reflective education model

  • Popis výsledku anglicky

    The paper reflects one of the less common organizational forms of teaching through the teacher&apos;s practical experience. Tandem teaching should lead to more effective lessons, as it is done in the presence of two or more teachers. They work together to plan the lessons, implement them and evaluate them. Especially in the possibility of joint reflection of participating teachers, we see the added value of tandem teaching as it leads the involved teachers to formulate their own conclusions and feelings. The process of realizing the course of the lessons then assists the transfer of experience into a new context, making the experience further applicable in future educational contexts. The aim of the paper is to summarize theoretical definitions of the issue, to illustrate its principles on a concrete realized hour and to evaluate its course qualitatively.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-PEDAGOGIUM, nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    7-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus