Tandemová výuka geometrie se zaměřením na profesní kompetence začínajícího učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F24%3A73626494" target="_blank" >RIV/61989592:15310/24:73626494 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://public.kma.zcu.cz/jcmf/Sbornik_2024.pdf" target="_blank" >https://public.kma.zcu.cz/jcmf/Sbornik_2024.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tandemová výuka geometrie se zaměřením na profesní kompetence začínajícího učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek reflektuje zkušenosti s tandemovou výukou geometrie začínajícího a zkušeného učitele. Analyzuje, jak tato forma spolupráce posiluje profesní kompetence začínajícího učitele v oblasti geometrie. Zaměřuje se na interakci mezi partnery, výměnu pedagogických postupů a reflexi výuky. Nabízí podněty pro implementaci tandemové výuky geometrie v kontextu profesního rozvoje učitelů.
Název v anglickém jazyce
Tandem geometry lessons with a focus on the professional competences of the beginning teacher
Popis výsledku anglicky
The paper reflects on the experience with tandem geometry teaching of a novice and an experienced teacher. It analyses how this form of collaboration strengthens professional competences of the novice teacher in the field of geometry. It focuses on interaction between partners, exchange of pedagogical practices and reflection on teaching. Offered at suggestions for the implementation of tandem geometry teaching in the context of professional teacher development.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2024
ISBN
978-80-11-05688-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
169-174
Název nakladatele
Jednota českých matematiků a fyziků
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Srní
Datum konání akce
7. 11. 2024
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—