Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tandemová výuka geometrie se zaměřením na profesní kompetence začínajícího učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F24%3A73626494" target="_blank" >RIV/61989592:15310/24:73626494 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://public.kma.zcu.cz/jcmf/Sbornik_2024.pdf" target="_blank" >https://public.kma.zcu.cz/jcmf/Sbornik_2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tandemová výuka geometrie se zaměřením na profesní kompetence začínajícího učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek reflektuje zkušenosti s tandemovou výukou geometrie začínajícího a zkušeného učitele. Analyzuje, jak tato forma spolupráce posiluje profesní kompetence začínajícího učitele v oblasti geometrie. Zaměřuje se na interakci mezi partnery, výměnu pedagogických postupů a reflexi výuky. Nabízí podněty pro implementaci tandemové výuky geometrie v kontextu profesního rozvoje učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Tandem geometry lessons with a focus on the professional competences of the beginning teacher

  • Popis výsledku anglicky

    The paper reflects on the experience with tandem geometry teaching of a novice and an experienced teacher. It analyses how this form of collaboration strengthens professional competences of the novice teacher in the field of geometry. It focuses on interaction between partners, exchange of pedagogical practices and reflection on teaching. Offered at suggestions for the implementation of tandem geometry teaching in the context of professional teacher development.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2024

  • ISBN

    978-80-11-05688-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    169-174

  • Název nakladatele

    Jednota českých matematiků a fyziků

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Srní

  • Datum konání akce

    7. 11. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku