Začínající učitel v podmínkách inkluzivního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902212" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902212 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Začínající učitel v podmínkách inkluzivního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem publikace je přiblížit problematiku začínajících učitelů, a to v kontextu inkluzivního vzdělávání. Tematicky tato kolektivní monografie propojuje problematiku pregraduální přípravy studentů učitelství, připravenosti budoucích učitelů na profesi učitele, profesních kompetencí učitele a potřeb začínajících učitelů na inkluzivní školu. V druhé části publikace jsou prezentovány případové studie začínajících učitelů s ohledem na jejich zkušenosti s inkluzivním vzděláváním a vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Publikace je určena nejen studentům učitelských oborů, vzdělavatele budoucích učitelů, ale může být přínosná i pro vedení škol.
Název v anglickém jazyce
Novice teacher in inclusive education conditions
Popis výsledku anglicky
The aim of the publication is to present the issue of novice teachers in the context of inclusive education. Thematically, this collective monograph connects the issues of pregraduate training of teaching students, readiness of future teachers for the profession of teacher, professional competences of the teacher and the needs of novice teachers for inclusive school. The second part of the publication presents case studies of novice teachers with regard to their experience in inclusive education and the education of pupils with special educational needs. The publication is intended for students of teaching disciplines, university teachers of future teachers and also for school management.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7394-847-4
Počet stran knihy
100
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS knihy
—