Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Začínající učitel v podmínkách inkluzivního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902212" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902212 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Začínající učitel v podmínkách inkluzivního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem publikace je přiblížit problematiku začínajících učitelů, a to v kontextu inkluzivního vzdělávání. Tematicky tato kolektivní monografie propojuje problematiku pregraduální přípravy studentů učitelství, připravenosti budoucích učitelů na profesi učitele, profesních kompetencí učitele a potřeb začínajících učitelů na inkluzivní školu. V druhé části publikace jsou prezentovány případové studie začínajících učitelů s ohledem na jejich zkušenosti s inkluzivním vzděláváním a vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Publikace je určena nejen studentům učitelských oborů, vzdělavatele budoucích učitelů, ale může být přínosná i pro vedení škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Novice teacher in inclusive education conditions

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the publication is to present the issue of novice teachers in the context of inclusive education. Thematically, this collective monograph connects the issues of pregraduate training of teaching students, readiness of future teachers for the profession of teacher, professional competences of the teacher and the needs of novice teachers for inclusive school. The second part of the publication presents case studies of novice teachers with regard to their experience in inclusive education and the education of pupils with special educational needs. The publication is intended for students of teaching disciplines, university teachers of future teachers and also for school management.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7394-847-4

  • Počet stran knihy

    100

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS knihy