Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozdíly a shody ve (kvalifikované) pedagogické refl

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F07%3A00008109" target="_blank" >RIV/60076658:12410/07:00008109 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Differences and similarities in (qualified) pedagogical reflection.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is a continuation of the contribution presented at CERME4 conference "Developing mathematics teacher's competence". It covers the issue of professional development of teachers and mechanisms for enhancement of teaching. In the centre of our attention is qualified pedagogical reflection and exploration of how this reflection differs from person to person and how confrontation of various points of view in the process of joint reflection can contribute to any change of beliefs of its individual participants.

  • Název v anglickém jazyce

    Differences and similarities in (qualified) pedagogical reflection.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is a continuation of the contribution presented at CERME4 conference "Developing mathematics teacher's competence". It covers the issue of professional development of teachers and mechanisms for enhancement of teaching. In the centre of our attention is qualified pedagogical reflection and exploration of how this reflection differs from person to person and how confrontation of various points of view in the process of joint reflection can contribute to any change of beliefs of its individual participants.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CERME 5. Proceedings of the Fifth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.

  • ISBN

    978-9963-671-25-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1906-1915

  • Název nakladatele

    University of Cyprus

  • Místo vydání

    Nicosia

  • Místo konání akce

    Nicosia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku