Rozdíly a shody ve (kvalifikované) pedagogické refl
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F07%3A00008109" target="_blank" >RIV/60076658:12410/07:00008109 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Differences and similarities in (qualified) pedagogical reflection.
Popis výsledku v původním jazyce
The paper is a continuation of the contribution presented at CERME4 conference "Developing mathematics teacher's competence". It covers the issue of professional development of teachers and mechanisms for enhancement of teaching. In the centre of our attention is qualified pedagogical reflection and exploration of how this reflection differs from person to person and how confrontation of various points of view in the process of joint reflection can contribute to any change of beliefs of its individual participants.
Název v anglickém jazyce
Differences and similarities in (qualified) pedagogical reflection.
Popis výsledku anglicky
The paper is a continuation of the contribution presented at CERME4 conference "Developing mathematics teacher's competence". It covers the issue of professional development of teachers and mechanisms for enhancement of teaching. In the centre of our attention is qualified pedagogical reflection and exploration of how this reflection differs from person to person and how confrontation of various points of view in the process of joint reflection can contribute to any change of beliefs of its individual participants.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
CERME 5. Proceedings of the Fifth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.
ISBN
978-9963-671-25-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
1906-1915
Název nakladatele
University of Cyprus
Místo vydání
Nicosia
Místo konání akce
Nicosia
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—