Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zdokonalování kultury vyučování matematice cestou kolektivní reflexe učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F03%3A00004645" target="_blank" >RIV/60076658:12410/03:00004645 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zdokonalování kultury vyučování matematice cestou kolektivní reflexe učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kultivace učitelovy sebereflexe a systematické provádění kolektivní reflexe může změnit charakter a zvýšit kvalitu osobnostně orientovaného vyučování. Proto se zaměřujeme na vytváření podmínek, které umožňují tyto aktivity. V příspěvku ukazujeme, jak vybraná skupina učitelů prvního stupně ZŠ pozorovala a hodnotila své kompetence při přípravě, realizaci a analýze několika vyučovacích experimentů. Příspěvek je založen na příkladech reflexí učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Improvement of mathematics classroom culture through collective reflection of the teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Cultivation of teachers' self-reflection and systematic conduction of collective reflection can change character and promote quality of personally oriented education. Therefore we aim at creation of supporting conditions for realizing these activities. In this contribution we show how a chosen group of primary school teachers perceived and evaluated their competences in the course of preparation, realisation and analysis

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sborník z konference. Od činnosti k poznatku.

  • ISSN

    80-7082-955-9

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    99-106

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus