Po stopách rozvíjení kompetencí učitelů; pohledy zevnitř i zvenku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F06%3A00032138" target="_blank" >RIV/67985840:_____/06:00032138 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Po stopách rozvíjení kompetencí učitelů; pohledy zevnitř i zvenku
Popis výsledku v původním jazyce
Za jádro profesního růstu učitelů považujeme kultivaci jejich oborově didaktické kompetence. To znamená kultivaci znalosti oboru a jeho didaktického zpracování i dovednost jeho realizace v praxi. V příspěvku jsou ukázány rozdíly v individuálních reflexích učitelů, kteří mají různou míru zkušeností s prováděním reflexe a je naznačen přínos kolektivní reflexe při zvyšování profesionální kompetence učitelů.
Název v anglickém jazyce
Following the path of teachers´competence empovering
Popis výsledku anglicky
As the core of the professional growth of teachers we understand the cultivation of their subject-didactical competence. It means empowering the knowledge of subject and its didactical elaboration as well as practical capability. In the contribution we show the differences in individual written reflections of teachers. The contribution of the joint reflection to the improvement of professional competence of teachers is outlined.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Matematika jako prostředí pro rozvoj osobnosti žáka primární školy
ISBN
80-244-1311-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
140-144
Název nakladatele
UP PedF
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
19. 4. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—