Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Po stopách rozvíjení kompetencí učitelů; pohledy zevnitř i zvenku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F06%3A00032138" target="_blank" >RIV/67985840:_____/06:00032138 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Po stopách rozvíjení kompetencí učitelů; pohledy zevnitř i zvenku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Za jádro profesního růstu učitelů považujeme kultivaci jejich oborově didaktické kompetence. To znamená kultivaci znalosti oboru a jeho didaktického zpracování i dovednost jeho realizace v praxi. V příspěvku jsou ukázány rozdíly v individuálních reflexích učitelů, kteří mají různou míru zkušeností s prováděním reflexe a je naznačen přínos kolektivní reflexe při zvyšování profesionální kompetence učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Following the path of teachers´competence empovering

  • Popis výsledku anglicky

    As the core of the professional growth of teachers we understand the cultivation of their subject-didactical competence. It means empowering the knowledge of subject and its didactical elaboration as well as practical capability. In the contribution we show the differences in individual written reflections of teachers. The contribution of the joint reflection to the improvement of professional competence of teachers is outlined.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematika jako prostředí pro rozvoj osobnosti žáka primární školy

  • ISBN

    80-244-1311-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    140-144

  • Název nakladatele

    UP PedF

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    19. 4. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku