Učíme se z praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F04%3A00106822" target="_blank" >RIV/67985840:_____/04:00106822 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učíme se z praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Vycházíme z přesvědčení, že učitelé by měli systematicky rozvíjet své kompetence. V tomto příspěvku se zabýváme zkvalitňováním oborově-didaktické a pedologické (Helus) kompetence učitelů prostřednictvím kolektivní reflexe. Základem našich úvah jsou příklady vyučovacích experimentů a následné kolektivní reflexe.
Název v anglickém jazyce
We learn from practice
Popis výsledku anglicky
The teachers should systematically cultivate their competences. In submitted contribution we deal with improvement of teacherďs subject-didactical and pedagogical/psychological competences. Our considerations are based on samples of teachin experiments and following collective reflection of teachers and researchers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Cesty (k) poznávání v matematice primární školy
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
23-33
Název nakladatele
Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
22. 4. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—