Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelské kompetence v kontextu domácích úkolů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73623738" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73623738 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelské kompetence v kontextu domácích úkolů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná práce se zaměřuje na profesní kompetence učitele, měkké dovednosti učitele,potřeby žáků a domácí úkoly. Tato studie je předvýzkumem pro další práci v rámci učitelskýchkompetencí v kontextu domácích úkolů. Hlavním cílem výzkumného šetření je prostřednictvímpozorování a rozhovoru s učitelem popsat, jak se učitelské kompetence projevují při práci sdomácími úkoly. Nejzřetelněji se objevují kompetence k plánování a organizování práce,psychopedagogická kompetence, diagnostická kompetence a komunikativní kompetence. Tatostudie představuje praktiky učitele 1. stupně základní školy vzhledem k domácím úkolům. Jsouzde uvedeny možnosti podpory a rozvoje poznávacích, výkonových a sociálních potřeb žákůskrze domácí úkoly.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher competences in the context of homework

  • Popis výsledku anglicky

    The present work focuses on the professional competences of the teacher, the soft skills of the teacher, students&apos; needs and homework. This study is a preliminary research for further work in teacher competences in the context of homework. The main aim of the research investigation is to address the following through observation and teacher interview to describe how teacher competences are manifested when working with homework. The competences to plan and organise work emerge most clearly, psycho-pedagogical competence, diagnostic competence and communicative competence. This study presents the practices of a primary school teacher in relation to homework. They are the possibilities of supporting and developing pupils&apos; cognitive, performance and social needs through homework.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SCHOLA NOVA, QUO VADIS? 2023

  • ISBN

    978-80-87570-61-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    120-125

  • Název nakladatele

    Extrasystem Praha © 2023

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha, Česká republika

  • Datum konání akce

    3. 11. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku