Quo Vadis domací úkoly? Proměny učitelů v přístupu k domácím úkolům v době distanční výuky na 1. stupni základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F21%3A63534558" target="_blank" >RIV/70883521:28150/21:63534558 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://kdep.vse.cz/veda-a-vyzkum/konference-schola-nova-quo-vadis/" target="_blank" >https://kdep.vse.cz/veda-a-vyzkum/konference-schola-nova-quo-vadis/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Quo Vadis domací úkoly? Proměny učitelů v přístupu k domácím úkolům v době distanční výuky na 1. stupni základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je vymezení pojetí a významu domácích úkolů, jakožto nedílné součásti vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy. Kvalitativně orientované výzkumné šetření bylo realizováno prostřednictvím rozhovorů se záměrem popsat přístupy učitelů k domácím úkolům. Výsledky výzkumu odkryly změny v pojetí domácích úkolů učitelem a nové strategie v přístupu ke vzdělávání žáka v kontextu distančního vzdělávání v době první a druhé vlny pandemie COVID-19.
Název v anglickém jazyce
Quo Vadis Homework? Primary School Teachers‘ Changing Perspectives on Homework in Primary School in the Distance Learning
Popis výsledku anglicky
The paper aims to define the concept and meaning of homework as an integral part of the education of primary school pupils. A qualitatively oriented research survey was conducted through interviews to describe teachers' approaches to homework. The results revealed changes in the concept of homework by the teacher and new strategies to the pupils' education approach in the context of distance education during the first and second waves of the COVID-19 pandemic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Schola nova, quo vadis? 2021 Sborník recenzovaných příspěvků 6. ročníku mezinárodní vědecké konference
ISBN
978-80-87570-57-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
87-91
Název nakladatele
Extrasystem Praha © 2021
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha (online)
Datum konání akce
3. 12. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—