Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Quo Vadis domací úkoly? Proměny učitelů v přístupu k domácím úkolům v době distanční výuky na 1. stupni základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F21%3A63534558" target="_blank" >RIV/70883521:28150/21:63534558 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kdep.vse.cz/veda-a-vyzkum/konference-schola-nova-quo-vadis/" target="_blank" >https://kdep.vse.cz/veda-a-vyzkum/konference-schola-nova-quo-vadis/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Quo Vadis domací úkoly? Proměny učitelů v přístupu k domácím úkolům v době distanční výuky na 1. stupni základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je vymezení pojetí a významu domácích úkolů, jakožto nedílné součásti vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy. Kvalitativně orientované výzkumné šetření bylo realizováno prostřednictvím rozhovorů se záměrem popsat přístupy učitelů k domácím úkolům. Výsledky výzkumu odkryly změny v pojetí domácích úkolů učitelem a nové strategie v přístupu ke vzdělávání žáka v kontextu distančního vzdělávání v době první a druhé vlny pandemie COVID-19.

  • Název v anglickém jazyce

    Quo Vadis Homework? Primary School Teachers‘ Changing Perspectives on Homework in Primary School in the Distance Learning

  • Popis výsledku anglicky

    The paper aims to define the concept and meaning of homework as an integral part of the education of primary school pupils. A qualitatively oriented research survey was conducted through interviews to describe teachers&apos; approaches to homework. The results revealed changes in the concept of homework by the teacher and new strategies to the pupils&apos; education approach in the context of distance education during the first and second waves of the COVID-19 pandemic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Schola nova, quo vadis? 2021 Sborník recenzovaných příspěvků 6. ročníku mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87570-57-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    87-91

  • Název nakladatele

    Extrasystem Praha © 2021

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha (online)

  • Datum konání akce

    3. 12. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku