Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jsou reflexe vyučování přínosné?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F06%3A00054911" target="_blank" >RIV/67985840:_____/06:00054911 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Sind die Reflektionen des Unterrichts zuträglich?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Als Schwerpunkt der Professionalisierung der Arbeit der Lehrer sehen wir die Kultivierung der fachdidaktischen Kompetenz des Lehrers. Damit meinen wir die Kenntnisse der Unterrichtsgegenstandes und seiner Didaktik und Fähigkeit der Realisation in Praxis.Ein der möglichen Wege ist die Ausführung der qualifizierten pädagogischen Reflexion. Ausgangsbasis des Beitrages bilden die Beispiele der individuellen Reflexion einer Unterrichtsepisode bezüglich auf Thema "Brüche". Der Beitrag der Kollektivreflexionangedeutet ist. Einige offene Fragen herausgegriffen sind.

  • Název v anglickém jazyce

    Are reflections of mathematical lessons benefitial?

  • Popis výsledku anglicky

    In our opinion the core of professional development of teachers is cultivation of their subject didactical competence. It means knowledge of subject matter and its didactical elaboration and ability to realize it in school practice. One of ways of this cultivation is pursuance of qualified ( individual and joint ) pedagogical reflection. Examples of reflections of one teaching episode related to the notion of fraction are the basis of this contribution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Beiträge zum Mathematikunterricht 2006

  • ISBN

    978-88120-434-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    521-524

  • Název nakladatele

    Verlag Franzbecker

  • Místo vydání

    Hildesheim

  • Místo konání akce

    Osnabrück

  • Datum konání akce

    6. 3. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku