Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebereflexe a zlepšování kultury matematického vyučování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F04%3A00005310" target="_blank" >RIV/60076658:12410/04:00005310 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Improving the mathematics classroom culture through self-reflection

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The cultivation of teachers' self-reflection and the systematic use of collective reflection can change the character and promote the quality of personally- oriented education. Therefore, we aim at creating suitable conditions for promoting reflection. In this paper, we will show how a selected group of primary school teachers perceived and evaluated their competences in the course of preparing, carrying out and analysing several teaching experiments. The paper is based on samples of teachers' reflections.

  • Název v anglickém jazyce

    Improving the mathematics classroom culture through self-reflection

  • Popis výsledku anglicky

    The cultivation of teachers' self-reflection and the systematic use of collective reflection can change the character and promote the quality of personally- oriented education. Therefore, we aim at creating suitable conditions for promoting reflection. In this paper, we will show how a selected group of primary school teachers perceived and evaluated their competences in the course of preparing, carrying out and analysing several teaching experiments. The paper is based on samples of teachers' reflections.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    European Research in Mathematics Education III. Proceedings of the third conference of the European Society for Research in Mathematics Education

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

    Edizioni Plus

  • Místo vydání

    Pisa

  • Místo konání akce

    Pisa

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku