Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkvalitňování kultury vyučování matematice cestou kolektivní reflexe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F04%3A00106948" target="_blank" >RIV/67985840:_____/04:00106948 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Selfreflection and improving mathematics classroom culture

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cultivation of teachersďself-reflection and systematic conduction of collective reflection can change character and promote quality of personaly oriented education. Therefore we aim at creation of supporting conditions for realizing these activies. In this contribution we show how a choosen group of primary shool teachers perceived and evaluated their competencies in the course.

  • Název v anglickém jazyce

    Selfreflection and improving mathematics classroom culture

  • Popis výsledku anglicky

    Cultivation of teachersďself-reflection and systematic conduction of collective reflection can change character and promote quality of personaly oriented education. Therefore we aim at creation of supporting conditions for realizing these activies. In this contribution we show how a choosen group of primary shool teachers perceived and evaluated their competencies in the course.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CERME 3. European research in mathematics education III

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    40

  • Strana od-do

    1-40

  • Název nakladatele

    Pisa University Press

  • Místo vydání

    Pisa

  • Místo konání akce

    Bellaria

  • Datum konání akce

    28. 2. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku