Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Empirická efektivita nepřímých strategií učení při učení a používání preferovaného cizího jazyka u studentů gymnázia (zpráva z výzkumu, projekt č. 21/04, zakázka č. 3020 PdF MU)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00011571" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00011571 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Empirická efektivita nepřímých strategií učení při učení a používání preferovaného cizího jazyka u studentů gymnázia (zpráva z výzkumu, projekt č. 21/04, zakázka č. 3020 PdF MU)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zjišťování efektivity vybraných nepřímých strategií (afektivní, sociální, metakognitivní strategie) učení cizímu jazyku u studentů vyššícch ročníků gymnázia.

  • Název v anglickém jazyce

    Empirical effectiveness of indirect foreign language learning strategies (research report, upper secondary comprehensive school students)

  • Popis výsledku anglicky

    Research into efectiveness of indirect foreign language learning strategies (metacognitive, affective, social strategies), sample: students of upper secondary comprehensive school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z konference Oborových didaktik konaného 13.9.-14.9.2004 na PdF MU v Brně.

  • ISBN

    80-210-3474-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    32

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU Brno

  • Datum konání akce

    13. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku