AXIOLOGICKÁ DIMENZE EKOLOGICKÉ VÝCHOVY A KOMPETENCE UČITELE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00019812" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00019812 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
AXIOLOGICKÁ DIMENZE EKOLOGICKÉ VÝCHOVY A KOMPETENCE UČITELE
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka zdůvodňuje klíčovou kompetenci učitele pro realizaci ekologické výchovy. Všímá si jí v širším kontextu přípravy učitelů a uvádí standard pregraduálního vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy. Stať prezentuje některé výsledky výzkumu sociálního diskurzu učitelů a studentů učitelství 1. stupně ZŠ o environmentální problematice konkrétně o otázkách vztahu člověka k životnímu prostředí a jeho chování v něm. Zmapování myšlení, názorů, postojů a hodnot (pomocí metody Q-třídění ) může ovlivnit přípravné i další vzdělávání učitelů ve sledované oblasti, tzn. v našem případě korekci navrhovaného standardu
Název v anglickém jazyce
AXIOLOGICAL DIMENSION OF ENVIRONMENTAL EDUCATION AND TEACHER COMPETENCE
Popis výsledku anglicky
The author justifies key teacher competence in the implementation of environmental education. The competence are examined within the context of the teacher training process. the defining standards for pre-graduate teacher training for primary school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Učitel a vzdělávání pro udržitelný rozvoj. Sborník z mezinárodní konference.
ISBN
80-86360-42-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
23-28
Název nakladatele
UK
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
PřF UK Praha
Datum konání akce
20. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—