Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

AXIOLOGICKÁ DIMENZE EKOLOGICKÉ VÝCHOVY A KOMPETENCE UČITELE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00019812" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00019812 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    AXIOLOGICKÁ DIMENZE EKOLOGICKÉ VÝCHOVY A KOMPETENCE UČITELE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka zdůvodňuje klíčovou kompetenci učitele pro realizaci ekologické výchovy. Všímá si jí v širším kontextu přípravy učitelů a uvádí standard pregraduálního vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy. Stať prezentuje některé výsledky výzkumu sociálního diskurzu učitelů a studentů učitelství 1. stupně ZŠ o environmentální problematice konkrétně o otázkách vztahu člověka k životnímu prostředí a jeho chování v něm. Zmapování myšlení, názorů, postojů a hodnot (pomocí metody Q-třídění ) může ovlivnit přípravné i další vzdělávání učitelů ve sledované oblasti, tzn. v našem případě korekci navrhovaného standardu

  • Název v anglickém jazyce

    AXIOLOGICAL DIMENSION OF ENVIRONMENTAL EDUCATION AND TEACHER COMPETENCE

  • Popis výsledku anglicky

    The author justifies key teacher competence in the implementation of environmental education. The competence are examined within the context of the teacher training process. the defining standards for pre-graduate teacher training for primary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Učitel a vzdělávání pro udržitelný rozvoj. Sborník z mezinárodní konference.

  • ISBN

    80-86360-42-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    23-28

  • Název nakladatele

    UK

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    PřF UK Praha

  • Datum konání akce

    20. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku