Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Environmentální problematika v řeči učitelů a studentů učitelství.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00019813" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00019813 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Environmentální problematika v řeči učitelů a studentů učitelství.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať prezentuje výsledky výzkumu sociálního diskurzu učitelů a studentů učitelství 1. stupně ZŠ o environmentální problematice konkrétně o otázkách vztahu člověka k životnímu prostředí a jeho chování v něm. Zmapování myšlení, názorů, postojů a hodnot (pomocí metody Q-třídění ) může ovlivnit přípravné i další vzdělávání učitelů ve sledované oblasti, tzn. v našem případě korekci navrhovaného standardu.

  • Název v anglickém jazyce

    ENVIRONMENTAL TOPICS DISCUSSED BY THE TEACHERS

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents results of a social discourse research among the teachers and primary school trainee-teachers concerning the environmental issue using the Q-method of classification. In particular, the attitude of human beings towards the living environment, their behaviour, the analysis of their thinking, views, and values, can influence pregraduate and postgraduate education of teachers in this field.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Příprava učitelů pro primární vzdělávání v ČR a budoucí scénáře v Evropě.

  • ISBN

    80-7042-376-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    66-76

  • Název nakladatele

    PdF OU

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    PdF OU Ostrava

  • Datum konání akce

    30. 4. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku