Fakultní cviční učitelé v reflexi studentů učitelství primární školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00019945" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00019945 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Fakultní cviční učitelé v reflexi studentů učitelství primární školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá analýzou intervencí cvičných učitelů v procesu rozvíjení profesionálních dovedností studentů, vymezuje úkoly mentora a tutora v praktickém výcviku studentů.
Název v anglickém jazyce
Cooperative Teachers in Reflection of the Students of the Primary Education
Popis výsledku anglicky
The article deals with analyses of the interventions cooperative teacher in the process of evolution professional skills of the students, inclose office mentor and tutor in practical training of the students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
LUKÁŠOVÁ KANTORKOVÁ, H. (ed.) Příprava učitelů pro primární vzdělávání v ČR a budoucí plánování scénářů v Evropě. Sborník Výzkumného záměru organizace VZO: msm 1745000
ISBN
80-7042-376-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
187-198
Název nakladatele
PedF OU
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—