Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The European Dimension in the Czech School

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00030609" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00030609 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Die Europäische Dimension in der tschechischen Schule

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Die europäischen Integrationsprozesse werden in der Tschechischen Republik ambivalent beurteilt. An Hand von Darstellung der Ergebnisse einer vergleichenden Forschung History to Youth versuchen wir deutlich zu machen, wie die tschechischen Mittelschülerzu dieser Problematik stehen. Ferner wurde näher untersucht, wie sich die europäische Dimension im tschechischen Curriculum etabliert hat (Curriculumanalyse und Lehrbuchanalyse), und welche Konsequenzen sie für die Schule bringt. Im Anschluss wird auf die europäische Dimension in der LehrerInnenbildung fokusiert. Zusammenfassend wird auf die Frage näher gegangen, was für die Europäische Dimension in Bildung getan werden kann.

  • Název v anglickém jazyce

    The European Dimension in the Czech School

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter focuses on the issue of European dimension in education which, among others, represents an area of study of the field of comparative pedagogy. The European dimension is at present understood as one of the qualities of modern education in Europe. In this paper it is attempted to indicate an answer to the question what is to be understood under the notion of European dimension in education. Further it is demonstrated that the idea of European dimension is put into effect by a number of practical activities and programmes regarding exchanges of students and teachers, school partnerships, foreign language learning etc. The key moment seems to be the relationship between the European dimension and the content of school education; establishing of European topics into school curricula. The European dimension thus becomes a commission for teachers, introduction of which may face a number of problems.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Europäische Dimension neu denken

  • ISBN

    3-85476-125-2

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    188

  • Název nakladatele

    Mandelbaum

  • Místo vydání

    Wien

  • Kód UT WoS kapitoly